سبد خرید 0

مدل های موکت طرح فرش در سال 2021

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 اسفند 1399 در ساعت 13 : 5 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

عادتی که اکثر ما ایرانی ها داریم اینست که دیوار به دیوار خانه خود را با فرش و قالی بپوشانیم به خصوص در خانه های سنتی و قدیمی که این مورد تقریبا جزء جدایی ناپذیر آن محسوب میشود. اما امروزه فرش کردن تمامی نقاط خانه کاری بسیار هزینه بر است. بنابراین بهترین بهترین پیشنهادی که از سوی مای دکوری به شما می شود این است که از موکت هایی استفاده کنید که هم هزینه کمتری نسبت به فرش داشته باشد و هم زیبایی یک فرش را به خانه شما هدیه دهد. پیشنهاد ما استفاده از موکت طرح فرش می باشد. امروزه در بسیاری از خانه های مدرن نیز از این ترکیب استفاده می شود. پهن کردن سرتاسری موکت های طرح فرش در خانه مزیت های زیادی دارد، برای مثال اگر فرزند کوچکی در خانه دارید این کار ایمنی بالایی برای بازی فرزندتان فراهم خواهد کرد بعلاوه باعث می شود فضای خانه گرم و صمیمی بنظر برسد طوری که در کفپوش های سرامیکی و چوبی نیز به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. امروز در خدمت شما هستیم تا شما را بیشتر ویژگی این نوع از موکت ها آشنا سازیم و برخی از مدل های موکت طرح فرش در سال 2021 را معرفی کنیم بنابراین با تا انتهای این مطلب با مای دکوری همراه باشید.

 

یکی از مواردی که در دکوراسیون منازل مورد استفاده قرار می گیرد، کف پوش ها هستند. این که چه نوع پوششی برای کف منزل استفاده شود، یک امر کامل سلیقه ای است. برخی افراد از فرش استفاده می کنند، برخی دیگر قالیچه، و عده ای دیگر نیز ترجیح می دهند که از موکت برای پوشاندن کف استفاده کنند.

 

موکت طرح فرش، دارای طرح و انواع متفاوتی است که برای تمامی نقاط منزل قابل استفاده است و برای کاربردهای متنوعی طراحی شده اند. این باعث شده اغلب افراد تمایل پیدا کنند که از موکت طرح فرش با کیفیت برای پوشاندن کف قسمت هایی از منزل خود نظیر اتاق خواب و اتاق کودک و اتاق نشیمن و … استفاده کنند که بهتر است، برای زیبایی و جذابیت بیشتر دکوراسیون داخلی, طرح و رنگ موکت طرح فرش با طرح و رنگ سایر وسایل موجود در دکوراسیون مطابقت و همخوانی داشته باشند. موکت طرح فرش از طرح های متنوعی برخوردار میباشد که می توان برای پوشاندن کف شرکت های تجاری و اداری نیز استفاده کرد. بنابراین شما تنها باید مکان مورد استفاده از موکت را مورد بررسی قرار دهید و سپس از انواع موکت های موجود در سایت مای دکوری سفارش خود ثبت نمائید و منتظر ارسال مرسوله خود باشید.

اهمیت خرید موکت طرح فرش

استفاده از موکت روز به روز در میان مردم بیشتر می شود. بسیاری از افراد به صورت ها و برای اهداف مختلف و متنوع از موکت استفاده می کنند. در این میان، خرید بهترین و مرغوب ترین نوع این موکت ها یعنی موکت های طرح فرش از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که امروزه در بازار انواع و اقسام موکت ها با برندها و نام های مختلف وجود دارد. ولی با این حال، یکی از محبوب ترین و اصلی ترین موکت هایی که در بازار وجود دارد، موکت های طرح فرش می باشد. امروزه این نوع از موکت ها در طرح های مختلف و متنوع تولید می شود که از جمله آن می توان به طرح مارال اشاره کرد. خرید موکت فرش طراح مارال به دلیل برخی خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد روز به روز بیشتر و گسترده تر می شود. از جمله خصوصیاتی که این محصول دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

داشتن عرض های مختلف: از جمله ویژگی این محصول برخورداری آن از عرض های متنوع می باشد. در این میان موکت عرض 1.5 به دلیل کارایی و استفاده گسترده تر و راحت تر مشتریان زیادی در بازار دارد.

برخورداری از کیفیت بالا: از دیگر ویژگی هایی که برای این محصول می توان بر شمرد، کیفیت آن می باشد. موکت های ظریف مصور به کیفیت در بازار مشهور می باشند.

علاوه بر اینها، می توان به دیگر خصوصیات این محصول مانند زیبایی و جذابیت بالا، دوام و مقاومت زیاد زیاد  اشاره کرد.

برای این که بتوانید موکت مناسبی خریداری کنید، باید با انواع موکت و مزایا و معایت هر کدام آشنایی داشته باشید. توجه به این مورد می تواند شما را در خرید بهتر یاری کند.

اهمیت خرید موکت طرح فرش

موکت طرح دار

موکت طرح دار را می توان در هر فضایی به کار برد. انواع موکت اداری و موکت خانگی با طرح های بسیار جذاب در بازار موجود است اما سوال اینجاست که چگونه می توان بهترین طرح را برای فضاسازی خاص انتخاب کرد.

 

استفاده ازانواع موکت طرح دار در گذشته های دور بین ایرانی ها متدوال بوده است. اغلب موکت های قدیمی که در خانه ها استفاده می شد، طرحی ساده و یکدست داشتند. اما امروزه این طور نیست. تولید کنندگان در موکت های جدید، از طرح های متنوعی استفاده کنند. موکت های طرح دار در حال حاضر طرفداران بیشتری نسبت به موکت های ساده و یک رنگ دارند. بسته به نوع دکوراسیون، مکان مورد نظر و سلیقه شخصی، می توانید طرح های متفاوتی از موکت طرح دار مثل موکت های طرح فرش را انتخاب کنید.

موکت تافتینگ

موکت تافتینگ بر خلاف اسم ناآشنایی که دارد، خیلی مورد استفاده قرار می گیرد. شاید وقتی اسم موکت تافتینگ را می شنوید، ندانید که چه نوع موکتی است. برای بافت موکت تافتینگ از دستگاه های مخصوص مجهز به سوزن هایی برای عبور دادن نخ، استفاده می شود. الیاف نخ از طریق سوزن ها وارد آستر رویی می شوند و سپس با قلاب های تعبیه شده در دستگاه، به زیر آستر فیکس می شوند. سوزن ها در برگشت نخ را به بالا هدایت می کنند و به این طریق یک حلقه ایجاد می شود. با هر بار حرکت سوزن ها، تعداد زیادی حلقه بافته می شود. طراحی و رنگبندی حلقه ها قابل تغییر و تنظیم است.

موکت تافتینگ در واقع نوعی از موکت است که ما با نام پرز دار یا پرز بلند می شناسیم. انواع موکت تافتینگ را با ماشین هایی تولید می کنند که شباهت زیادی به فرش دارند.

موکت هایی که در سال های گذشته تولید می شدند، پرز بلند نداشتند؛ اما در بین موکت های جدیدی که در حال حاضر به عنوان موکت های سال 2021 در حال تولید و عرضه به بازار هستند، می توان مدل های پرز دار موکت ها را هم مشاهده کرد. موکت های تافتینگ به دلیل این که بسیار زیبا و متنوع هستند، طرفداران زیادی دارند. اگر دوست دارید موکت شما بدون زیره باشد، می توانید موکت تافتینگ بدون زیر را تهیه کنید. همچنین اگر از آن دست افرادی هستید که دوست دارید موکت، زیره نمدی داشته باشید، می توانید موکت تافتینگ با زیره نمدی را تهیه کنید.

 

موکت پرز بلند

نوع دیگری از موکت ها که این روزها طرفداران زیادی دارد، موکت پرز بلند است. موکت های پرز بلند در واقع خیلی جدید نیستند. موکت پرز بلند همان موکت نمدی است که تغییرات در طول بافت های آن اعمال شده است. به  عبارت دیگر، میزان پرزها بلند بافته می شود. موکت های پرز بلند، توسط دستگاه های مخصوصی تولید می شوند. خوبی این موکت ها در این است که می توانید به جای فرش در منزل از آن ها استفاده کنید.

این نوع موکت ها اشیاء سنگین مانند میز، تلویزیون، تخت خواب و غیره را به خوبی تحمل کرده می کنند. راه رفتن روی موکت پرز دار، پاها را نوازش داده و حس گرمی و لطافت خاصی را القا می کنند. به این دلیل که موکت های خانگی دارای لطافت و نرمی فوق العاده ای هستند.

مای دکوری ارائه دهنده انواع موکت های طرح دار، از جمله موکت طرح فرش، موکت طرح راش، موکت طرح چوب، موکت طرح سرامیک و ... است که در تلاش بوده تا همواره با خدمات خود مشتریان بیشتری را جذب کند و با راضی نگاه داشتن مشتریان در صدد افزایش مشتریان برآمده. مجموعه فروش اینترنتی موکت، مای دکوری  با توانایی فروش تک محصولی یا عمده همه جوره خواهان سود رسانی به مشتریان عزیز می باشد تا مشتریان بدون هیج اتلاف وقتی به مقصد نهایی خود دست یابند .

موکت پرز بلند

 

سخن آخر

در این متن به بررسی انواع موکت های طرح فرش در سال 2021 و مزایای هر کدام پرداختیم و سعی کردیم اطلاعات مفیدی در این زمینه به شما بدهیم تا خرید موکت و تشخیص آن برایتان کار سختی نباشد و بدانید که برای هر مکانی چه نوع موکتی استفاده کنید.

برای خرید موکت طرح فروش راه های و روش های مختلفی در حال حاضر وجود دارد. در کنار روش خرید حضوری و فیزیکی این محصول می توان به روش غیر حضوری هم خریدهای خود را انجام داد. در این روش، مشتریان می توانند خریدهای خود را متناسب با نیاز و شرایط خود به صورت کلی و عمده خریداری کنند. برای خرید به این صورت دیگر نیازی به مراجعه حضوری به بازار و صرف زمان و هزینه زیاد نمی باشد. بلکه مشتریان می توانند این محصول را بی واسطه و مستقیم خریداری کنند بنابراین برای خرید موکت طرح فرش و دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان بخش فنی سایت مای دکوری با شماره 02133126516 تماس حاصل فرمائید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()